Tema Mağazacılık Yönetim Kurulu Başkanı Vahap Küçük de, küresel ısınma nedeniyle triko, kaban, bot gibi kalın ürünlerin satışının oldukça yavaş olduğuna dikkati çekerek, bunun etkisinin yaza da yansıyacağını ve kışlık ürünleri hemen çekmeyip baharlıkları daha erken vitrine koyacaklarını kaydetti. Hâlâ çok dağınık olan çocuk hazır giyim pazarında Türkiye'de açık pazarların aldığı payın yüzde 13 olduğunu aktaran Küçük, şunları kaydetti: "Hem üretici hem perakendeci olmak önceden fırsat gibiydi. Şimdi ayağımıza dolanıyor. Ya üretimde olacağız ya da perakendede olacağız. Biz kendimize perakende kimliğimizi hedef olarak koyduk. Türkiye'de 10 tane bile mağazası yokken, yurt dışında mağaza açıyorlar."