|
|
|
Reklamcılar Türk Markaları Ansiklopedisi çıkaracak
Reklamcılar Derneği ve Reklamcılık Vakfı Genel Kurulları'nda yeni dönem yönetim kurulları seçildi. Cem Topçuoğlu başkanlığındaki Reklamcılar Derneği'nde, Arzu Ünal Asbaşkan, Atilla Aksoy, Demet İkiler, Faruk Kaptan, Jeffi Medina, Yiğit Şardan, Ahmet Gülüm, Banu Tekin, Haluk Sicimoğlu, Haluk Dülger, Levent Kavuzlu, Vincent Bouvard ve Alper Üner üye olarak görev yapacak.
FİKRİN DEĞERİ Reklamcılar Derneği Başkanı Cem Topçuoğlu, pazarlama iletişim sektörü ve özelde reklamcılığın ülke büyümesine ve ekonomik istikrara işaret eden başlıca sektörler olduğunu vurguladı. Sektörün son 4 yılda üst üste ve yüzde 20'leri aşan bir büyüme gerçekleştirdiğini kaydeden Topçuoğlu, "Yeni dönemde önceliğimizi fikri mülkiyetin önemi ve fikrin değerini ülkemizde yaygınlaştırmak olarak görüyoruz. Ancak bu koşulla markalarımızın büyüyebileceğine, yaratıcı düşünceye verilen değer ile ekonomimizin güçlenebileceğine inanıyoruz" dedi. Reklamcılık Vakfı Başkanı Özgür Sağlam ise, reklam sektörünün yaratıcılık gücüne değinerek, şunları söyledi: "Reklamcılık Vakfı olarak yaratıcı yetenekleri sektörümüze kazandırmak ve desteklemek için çalışacağız. AdschoolIstanbul, RV YazOkulu, STEP gibi markalaşmış eğitimlerimiz ve Türk Markaları Ansiklopedimiz başlıca etkinliklerimiz olacak."
|