ACNielsen'in ''2007 Planları Araştırması''na göre, Türkler'in yeni yılda aldığı kararlar sıralamasında yüzde 65'lik oranla "iş ve özel hayatı daha fazla dengelemek'' ilk sırada yer aldı. ACNielsen, 2006 yılının Ekim-Kasım aylarında Avrupa, Asya Pasifik, Kuzey Amerika, Baltık Ülkeleri ve Orta Doğu bölgelerinde 46 ülkede 25 bin 408 internet kullanıcısı ile gerçekleştirdiği Online Tüketici Güven Araştırması sonuçlarını açıkladı. Araştırmaya göre, Türkler yüzde 79 oranla yeni yıl için plan yapan ilk 10 ülke içinde 6'ncı sırada yer aldı. Yeni yıl için en çok plan yapan ülkeler arasında Vietnam yüzde 93'lük oranla birinci oldu. Araştırma sonuçları, global tüketiciden farklı olarak Türkler'in iş ve özel hayatı dengelemek üzerine daha fazla karar aldıklarını ortaya koydu. Türkler'in aldığı kararlar sıralamasında yüzde 65 ile "iş ve özel hayatı daha fazla dengelemek" ve yüzde 42 ile "daha fazla spor yapmak" istekleri yer aldı. Global tüketiciler yüzde 19 oranında "sorunlu kişisel ilişkilerden uzaklaşmak'' kararı alırken, bu oran Türkler'de yüzde 36 olarak gerçekleşti. Türkler'in "içkiyi azaltmak veya bırakmak isteği'' ise yüzde 4'te kaldı. Global platformda insanların belirledikleri kişisel hedeflerde başı yüzde 62 ile "daha fazla egzersiz ve spor yapmak" çekti.