|
|
Katılımcılar ne diyor?
François Henri Pinault (PPR CEO'su) "Lüks; insanları farklı ve pozitif hissettirir. İnsanları nasıl özel hissettireceksiniz? Tabii ki farklı, sıradışı tasarımlarla. Unutmayın ki kapıdan giren her müşteri ayrı bir ilgi bekler. Örneğin bizim markamız Sergio Rossi, Los Angeles'ta acil tamir servisi kurdu. Gecenin 24 saati faydalanabiliyorsunuz."
Suzy Menkes ( Herald Tribune Moda Editörü) "Günümüzde lüksün ve markanın tanımı Paris Hilton oldu. Lüks; farklılıktır, sıradışı olmaktır, iyi servistir, özel olmak ve yeni maceraları keşfetmektir."
Bernard
Fornas (Lüks saatçi Cartier'nin CEO'su) "Lüks; özenle, en iyi, en seçkin ürünler kullanılarak üretilendir. İsteklerinizin, ne olursa olsun karşılanması ve A kalite hizmet demektir."
Burç Cemiloğlu (Unitim Holding'in Yönetim Kurulu Başkanı) "Lüks; sadece pahalı demek değildir. Estetiği, özelliği, ayrıcalığı, kişiyi şımartmayı, tavır ve duruşları da içerir."
Arik Levi (Tasarımcı) "Lüks; bir vazoya ya da meyve kasesine 500 dolar verip onun içini boş bırakmak değildir. Aldığın tasarımın tadını çıkartabilmektir."
Cem Boyner (Beymen Muharras Azası) "Son yıllarda dünyada olduğu gibi Türkiye'de de lüks demokratikleşti. Artık lüks olarak tanımlanan ürünlere, tüm müşteri erişebiliyor."
Zac Posen (Tasarımcı) "Lüks; az bulunan, nadir olandır."
Nicole Farhi (Tasarımcı) "Lüks kavramına inanmıyorum. Hiçbir zaman insanların gösterişli olacakları tasarımlar yapmadım. Lüks, gösterişten uzak olmalı çünkü."
|