Mücevheri seviyoruz
İtalyan mücevher grubu Damiani, gençlere hitap eden Bliss ve orta yaş kadınlarının tercih ettiği Salvini markalarıyla artık Türkiye'de.
Mücevher, tüm kadınların ortak tutkusu. İtalyanların da bu konuda söz sahibi olduğu tartışılmaz bir gerçek. Mücevher tutkunlarının yakından tanıdığı İtalyan mücevher firması Damiani, Zen Diamond'la Türkiye pazarına girdi. Damiani grubu, üç kuşaktan bu yana mücevher sektöründe yer alan bir aile şirketi. 80 yıllık bir geçmişe sahip olan grubun, sahip olduğu beş markası, İtalya'nın en çok tanınan ve satılan mücevherleri arasında. Grubun tanıtımı için Türkiye'ye gelen pazarlama direktörü Fabrizio Giaccon, neden ülkemize geldiklerini, "Şu an Türkiye'deki pazarı izleyebilmek için sadece iki markamızla giriyoruz. Piramidin orta seviyesindeki markamız, Salvini, ve piramidin en altındaki daha genç ve erişilebilir markamız Bliss. Türkiye bizim için çok potansiyel bir pazar. Damiani grubu, pazarlama odaklı bir yaklaşım izliyor. Amacımız sadece bir ülkeye girmek değil, aynı zamanda o ülkede markamızı geliştirmek istiyoruz. Bu yüzden de buradayız," diye açıklıyor. Grubun, tanıtımını Sharon Stone'un yaptığı, 'Çağdaş kadın için İtalyan mücevheri' sloganıyla yer alan markası Salvini, orijinal tasarımları ve sade çizgisiyle dikkat çekiyor. Altına ve platine şekil vermedeki ustalığı sayesinde mücevher modasına 10 yıldır öncülük eden Salvini, kuyumcuların anavatanı olarak bilinen Valensiya'da üretiliyor. Markanın müşteri profilini Giaccon şöyle açıklıyor: "Aslında Sharon Stone, müşterimizi çok iyi açıklıyor. 25-45 yaş arası, orta üstü sınıfa hitap ediyoruz. Müşterimiz kesinlikle moda kurbanı değil. Ne istediğini bilen, modern kadının markasıyız." Türk kadınının mücevher merakını ise, "Her kadının en iyi arkadaşı mücevher değil midir? Türkiye için de bunu söyleyebilirim. Gözlemlediğimiz kadarıyla Türk kadını, kendine bakmayı seviyor, güzel giyiniyor, modayı takip ediyor ve mücevhere merak duyuyor," diye açıklıyor.
MUTLAKA PIRLANTA Grubun diğer markası Bliss ise daha genç, trendleri yakından takip eden, yaratıcı ve rafine bir müşteri kitlesine hitap ediyor. Koleksiyonlarında isteyenler için klasik, isteyenler içinse avantgart modeller ve farklı materyallerin kullanıldığı özel ve farklı tasarımlar da yer alıyor. Her tasarımında mutlaka pırlanta kullanılıyor. Böylece her zaman değerli, eşsiz ve modaya uygun oluyor. Zaten Giaccon da ileride Türkiye'de mutlaka bir Bliss mağazası açmayı planladıklarını söylüyor.
Esra ÇORUH
|