|
|
|
|
|
VW mutfağını Türkiye'ye getirmek istiyoruz
Auto Show Fuarı'nı ziyaret eden Ferit Şahenk, "VW mutfağında ne varsa aynısının Türkiye'de ev sahipliğini yapmak istiyoruz" diye konuştu.
Doğuş Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferit Şahenk, Auto Show 2006 İstanbul fuarını ziyaret ederek, Doğuş Otomotiv markalarının standlarını gezdi. İlk otomobili Scirocco'nun yenilenen versiyonu Iroc'u inceleyen Şahenk, basın mensuplarının sorularını yanıtladı. "Volkswagen mutfağında ne varsa aynısının Türkiye'de ev sahipliğini biz yapmak istiyoruz'' diye konuşan Şahenk, "VW Grubu'ndan çıkan ve çıkacak olan markalarla iç içe olmak, onları Türkiye ve Türkiye dışında tanıtmak ve distribütörlük yapmak istediklerini söyledi. Şahenk, şunları kaydetti: "Ben de Volkswagen Grubu'nun yerinde olsam bir işi iyi yapan distribütörün omuzuna daha fazla sorumluluk yüklerim. Onların yerinde olsam bunu yaparım. Her markanın, her ürünün, her modelin bir kullanıcısı ve alıcısı vardır. Bizim amacımız Volkswagen Grubu'nun her markasının Türkiye'de sahipliğini yapabilmek.''
TÜRKİYE ÜRETİM MERKEZİ Volkswagen'in Türkiye'de araç üretimi yapıp yapmayacağına ilişkin bir soru üzerine Şahenk, şöyle konuştu: "Bu hafta yurt dışından gelen üst yönetimdeki dostlarımızla da bu konuyu paylaştık. Bu Volkswagen Grubu'nun takdirinde olan bir şeydir. Türkiye otomotiv sektörü için önemli bir üretim merkezi olmuştur. iş adamı olarak şahsen ben bunun olmasını çok isterim. Türkiye verimli bir insan kaynağına sahip, yan sanayisiyle ve üretimin yapıldığı başka memleketlerden hiç aşağı kalmayacak daha yüksek kalitesiyle, böyle bir yatırım yapanı mutlu eder. Ona da karar verirlerse biz bu ülkede onu da yaparız. Dünyanın belli başlı markaları burada üretim yapıyor zaten.'' Ferit Şahenk, Çin markaları ile ilgili bir soru üzerine de, kimsenin kimseyi küçümseyemeyeceğini, insan isteğinin olduğu her yerde kalitenin artacağını belirtti.
'NEDEN ÇİNLİ OLMASIN?' Şahenk, "Japonu, Korelisi, Hintlisi, Almanı, İtalyanı, Amerikalısı var. Çinlisi niye olmasın? Çin dünyaya felsefesiyle katkıda bulunan bir kültürdür'' dedi. Şahenk, Çin'in dünya ile daha fazla entegre olmaya başladığında fiyat ve ucuzluk üstünlüğünü kaybedebileceğini vurguladı.
|