Çağrı merkezinde rezervasyon yapan iki görme özürlüden biri olan Sevda Bozbey, Boğaziçi Üniversitesi Psikolojik Danışmanlık Bölümü mezunu. Asıl amacının akademik kariyerine devam etmek olduğunu söyleyen Bozbey, THY'deki çalışma sistemini şöyle anlatıyor: "Jaws, okuldayken de tüm ödev ve araştırmalarımı yapmamı sağlıyordu. Ekranı okuyor ve anlatıyor. Konuşuyor, duyuyorum ve işlemi yapıyorum. İşlemin doğru veya yanlış olduğunu da söylüyor. Beni yönlendiriyor ve rezervasyon tamamlanıyor. Bu kimsenin yapamayacağı bir şey değil. Şimdi iki arkadaşımız daha yanımızda ve onları da eğitmeye devam ediyoruz. Gittikçe çoğalacağız. Ben dış hatlara bakmak istiyorum ama asıl amacım yurtdışında master yapmak ve akademik kariyer edinmek."