2007'de hayata geçecek pazar stratejimizde Türkiye'de var
İspanya yenilenebilir enerji ve turizmde lider. Elektrik şirketlerimiz yatırım yaptıkları diğer yerlerdeki deneyimleriyle buradaki dağıtım ağına ortak olabilir. Şirketlerimiz turizmde Türkiye'de daha fazla varlık göstermek istiyor. Türkiye'de birçok fırsatlar var. Türkiye 2007'de hayata geçireceğimiz pazar projesinde yer alan 9 ülkeden biri. Stratejik bir pazar olarak gördüğümüz Türkiye, bizim için ABD, Çin ve Japonya seviyesinde. Ticaret alanında Türkiye ve İspanya arasında son yıllarda inanılmaz yükselişler var. Ticaret hacminin ilk 8 ayda 4.6 milyar Euro'ya ulaştı ancak yatırımlar yetersiz. Bu toplantının sonucu; 'yatırım, yatırım, yatırım' olmalı. İspanyol işadamlarının Türkiye'deki yatırımları diğer ülkelere oranla düşük. İspanya'nın gayri safi milli hasılasında çok büyük bir fazlalık var ve bu bize yatırım yapma gücü veriyor. Şirketlerimiz uluslararası pazarlara açılmak, yeni fırsatlar yakalamak istiyor. Türkiye'ye olan ilgimiz bizim bir önceliğimiz ve bu ilgi devam edecek.