DİNÇER, gelecekte daha az sayıda kategoride yoğunlaşacaklarını ve sadece Türkiye'de değil bölgede de güçlü bir oyuncu olmayı hedeflediklerini, bu doğrultuda daha rasyonel bir portföy yaratma ve derinleşme arzusunda olduklarını ifade etti. Beyaz et sektörüne Ömür markasıyla girdiklerini hatırlatan Dinçer, iki yıllık dönemde sektörün rekabet gücünü değerlendirdiklerini ve rekabet edebilmek için 100 milyon dolar civarında yatırım gerektiğini, ancak bu yatırımı yapmak için uygun ortam olmadığını düşündüklerini belirtti. Dinçer "Bu nedenle Ömür'ü satarak beyaz et kategorisinden çıkma kararı aldık. Potansiyel alıcılarla görüşeceğiz" dedi. Böylece Sabancı Piyale markası ile bisküvi sektöründen çekildikten sonra tavukçuluk alanından da vazgeçmiş oldu.