BİLETİX'İN kuruluş hikayesi şirketin Yönetim Kurulu Başkan Vekili Dave Dorner ile Biletix Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Ali A. Abhary 1997 yılında, stratejik danışmanlık şirketi Monitor Company'nin Yapı Kredi Bankası ve Koç Holding için yürüttüğü projelerde görev almak üzere Türkiye'ye gelmesiyle başlıyor. Bu kurucu ikili geldikten kısa bir süre sonra Ticketmaster ve Moviefone'un biletleme modelini ve operasyonunu Türkiye'de uygulamaya karar veriyor. 1998'den 2000 yılının ilk aylarına kadar, iş geliştirme planı üzerinde çalışıyor. Türkiye'deki konser organizatörleri, futbol kulüpleri ve tiyatrolar ile toplantılar yapıyor ve kendilerine finansal ve stratejik bir ortak aradıklarında, 2000 yılının başlarında karşılarına Koç Bilgi Grubu ile ortaklık kuruyor. Biletix'in üç ana satış kanalı bulunuyor. www.biletix.com internet sitesi, 0 216 556 98 00 numaralı çağrı merkezi ve halihazırda İstanbul, Ankara, İzmir, Trabzon, Antalya ve Konya olmak üzere beş ildeki 30'un üstünde satış noktası. Yaz aylarında Bodrum ve Çeşme'nin de eklenmesi ile bu sayı daha da artıyor.