AKA Gündüz Özdemir, Çin'de üretimle ilgili değerlendirmede de bulundu. Çin'in dünyada herkesin imrendiği bir pazar olduğunu belirten Özdemir, "Eğer Çin'de üretimi düşünüyorsanız, ürettiğinizin yarısını orada satabilmeniz gerekir. Biz Çin pazarını tanımak için ihracata başladık. Şanghay'da şirket kurduk, satış noktalarına girdik. İlk aldığımız sonuçlar olumlu yönde. Çin'de rekabet edebileceğimizi gördük. Çin'de üretime başlayıp başlamayacağımıza gelecek haziranda net karar veririz" diye konuştu. Arçelik, Kirzaç'daki iki fabrikanın açılışı nedeniyle Moskova'da bir Tarkan konseri de gerçekleştirdi. Beko'nun buzdolabı, çamaşır makinesi ve televizyonunu alan her Moskovalı bir Tarkan konseri bileti kazandı. 1.5 ay süren kampanya, Rusya'daki Beko satışlarına doping etkisi yaptı. Rusya'da çamaşır makinesiyle yüzde 6 pazar payı bulunan Beko, sektöründe üç yılda ülkenin ilk numarası arasına girmeyi hedefliyor. Arçelik, Rusya'da Beko markasıyla bu yıl 130-140 milyon Euro, gelecek yıl da 150 milyon Euro ciro planlıyor.