170 yıldır lüks saat üreten Jaeger LeCoultre'ün Uluslararası Direktörü Nicolas Baretzki, 1 yıl önce girdikleri Türkiye pazarında en az Avrupa'daki kadar büyüyeceklerini söylüyor ve "Türkiye, kesinlikle Avrupa'nın bir parçası. Bunu görüp geldik" diyor.
İsviçreli lüks saat markası Jaeger LeCoultre, 1 yıl önce girdiği Türkiye pazarında 17 satış noktasına ulaştı. 170 yıllık markanın Uluslararası Direktörü Nicolas Baretzki, Jaeger LeCoultre'ün Avrupa ülkelerinde kendi kategorisinde pazarın yüzde 5 ila 7'sine sahip olduğunu, Türkiye'de de aynı noktayı hedeflediklerini söyledi. "Burada tıpkı Çin'de olduğu gibi çok hızlı geliştik. Türk insanı saatten ve mekanikten anlıyor. Bizi buraya çeken de araştırmalarda bunu görmemiz oldu" diyen Baretzki, dünyada bildiği her ülkede saatlerinin satıldığını ama her yerde butikleri olmadığını belirtti.
EN
UCUZU 2 BİN EURO Baretzki, amaçlarının 3 yıl içinde 50 butiğe ulaşmak olduğunu ifade ederek, Chronos İstanbul distribütörlüğünde Türkiye'de de bir mağaza açmayı hedeflediklerini kaydetti ve şöyle devam etti: "Türkiye, kesinlikle Avrupa'nın bir parçası. Özellikle Avrupa ve Asya arasında bulunması, tarihi bizi bu ülkeye çekti. Ekonomideki canlanma da kararımıza destek oldu." Tamamı İsviçre'deki bir üretim evinde elde üretilen Jaeger LeCoultre saatlerinin en ucuzu 2 bin Euro'ya satılıyor. Dünyaca ünlü pek çok sanatçı, sporcu ve siyasinin tercih ettiği markaların da başında gelen Jaeger LeCoultre, en son Venedik Film Festivali'ne sponsor oldu. Kraliçe Elizabeth'den Catherine Denavue'ya, Leonardo Di Caprio'dan Amerikalı şarkıcı Sting'e kadar birçok tanınmış insanın kolundaki saatlerden sınırlı sayıda üretiliyor. Ar-Ge'ye milyonlarca Euro harcayan Jaeger LeCoultre, özel bir müşterisi için bir milyon Euro'luk bir saat de üretmiş.