|
|
Gerçek her 'Sabah' senin
Sabah'ın yeni kampanyası tasarlanırken 'gerçekleri göstermek güç mü ister, cesaret mi?' tartışması yaşandı. 'Cesaret' öne çıktı çünkü, gerçeklerin üstüne yatan güçlülerin sayısı çoktu. Gücünü gerçekleri yansıtmamaktan ya da eksik yansıtmaktan besleyenler de az değildi. Bu nedenle Sabah'ın yeni kampanyasının konsepti 'gerçekleri göstermek cesaret ister' oldu. Sabah, kampanyada, güvenilirlik araştırmalarında alt sıralarda yer alan medyanın ilkeli, doğru habercilik sorumluluğuna vurgu yapıyor. İsmailağa cemaatinde olup biteni, Papa'nın tartışma yaratan konuşmasını ilk yazan Sabah. Haberleriyle son haftaların gündemini belirledi. Sabah yazılamayanları yazdı, diğerleri onu takip etti. Okura ve okurun bilme hakkına saygı gösteren bir gazete olma ilkesini hayata geçirmeyi amaç edindi . Kampanyanın gazete, dergi, televizyon ve bilboard görüntülerinde aynı duruma iki farklı bakışı gösteren dramatik fotoğraflar ve etkileyici müzik dikkat çekiyor. Gerçeğin nasıl kırılabildiğini gösteren fotoğraflar ve reklam dili çok konuşulacak . Konuşulmalı.
|