LIMRA International Başkanı Robert Kerzner, bütün pazarlarda hayat (ölüm) riskine karşı çok az sigortalı bulunduğunu belirterek, şunları söyledi: "Bir gün öleceklerini bilmelerine rağmen bu poliçeyi almıyorlar. Yapılan bilimsel araştırmalara göre, şu sonuç ortaya çıkıyor: Kişi, "Bariz ölüm riski var ama benim başıma gelmez. Tasaruflarımı başka yerlere harcayayım' diyor. Bu engel nasıl aşılabilir. Ancak yakın çevresinden genç yaşta ve hastalık nedeniyle ölüm olursa aklı başına geliyor. Bu durumda hemen gidip poliçe alması olasılığı artıyor. Diğer durum ise, aşk ve sevgi. Ölürsem sevdiklerime ne olur, çoluk çocuğum ortada kalır düşüncesi insanları damardan yakalıyor, hayat poliçesi aldırıyor." Kerzner'e göre, insanoğlunun yaşlanması nedeniyle emeklilik planları bütün dünyada popüler olmaya başladı. Düne kadar sigortacılar müşterilerin peşinde koşup "ne kadar para biriktiriyorsun?" diye sorarken, şimdi müşteriler "Emekli olduğumda çalıştığım zamanki standartlara yakın para alabilecek miyim. Ne kadar alacağım" gibi sorular yöneltiyor. Kerzner, sigorta sektörünün dikkatlerini Çin ve Hindistan'a yoğunlaştırdığına işaret ederken, pazarının büyümesi 150 yıl aldı. Çin ise 15 yılda neredeyse aynı yere geldi" diyor.