Bilgisayaroyunlarının 2009 yılında toplam 562 milyon dolarlık reklam geliri elde edeceği öngörülüyor Bilgisayar oyunları satışılarını artırdıkça, reklam almaya da başladılar. 2004 yılında oyun üreticilerinin aldıkları reklamların toplamı 34 miyon dolar seviyesindeydi. ABD'li araştırma firması Yankee Group'un tahminine göre rakam, 2009 yılında 562.5 milyon dolara ulaşmış olacak. Şimiden McDonald's ve Intel gibi dünya devleri popüler oyunlarda reklamlarının gözükmesi için para harcamaya başladılar. Türkiye'de gençlerden yoğun ilgi gören Counter Strike da artık ABD'li sandviç restoranları zinciri Subway'ın sanal reklam tabelalarında ilanları gözüküyor. Ancak reklam vermede oyunların internette oynanan versiyonlarında hukuki sorunlar yaşanıyor. Oyunun üreticisi firma ile anlaşma yapılmadan serverler üzerinden reklam veriliyor. Oyunlara reklam verme sektörün giderek büyüyen bir kategorisi olsa da bazı popüler oyun üreticileri yeni trende direniyor.