'Düşük tarife' modeliyle havacılık sektöründe endişe yaratan EasyJet'in Türkiye ve Avrupa Pazarlama Direktörü Philippe Vignon, yalnızca elitleri değil herkesi uçurmak istediklerini belirtti.
UlaştırmaBakanlığı'nın 'öldürücü tarife' uygulayacağı gerekçesiyle İngiltere Büyükelçiliği üzerinden uyardığı EasyJet'in Türkiye ve Avrupa Pazarlama Direktörü Philippe Vignon, öldürücü tarife sunmadıklarını savunarak, yalnızca elitleri değil herkesi uçurmak istediklerini söyledi. Vignon, SABAH aracılığıyla Ulaştırma Bakanlığı ve sektöre şu mesajları iletti:
* HERKESİ UÇURMAK İSTİYORUZ: EasyJet, yalnızca elit kesimin değil, herkesin uçmasına olanak tanıyacak kadar düşük bir fiyat yapısına izin veren bir iş modeline sahip. Türkiye son dönemde çok hızlı değişiyor. Sivil havacılık da öyle. Düşük ücret modeli başarısını kanıtladı ve dünya çapında daha da gelişecek gibi görünüyor. Batı Avrupa'da şu anda pazar payının yüzde 20'sini düşük ücret modeli elinde bulunduruyor.
* ZARAR VERMEYECEĞİZ: Easy- Jet geleneksel havayollarına zarar vermek için Türkiye'de değil.Yolcularımızın yüzde 90'ı yeni uçmaya başladığından, bu doğrultuda yeni pazarlar bulmayı amaçlıyoruz.
* TÜRKİYE ÖNEMLİ: Almanya ve Türkiye yüksek nüfusları nedeniyle EasyJet için önemli pazarlar; çünkü tatil turizmi, iş seyahatleri ve etnik seyahatler açısından bu ülkelerde çok büyük bir potansiyel görüyoruz.
* İSTANBUL'UN POTANSİYELİ: İstanbul tatil turizmi ve iş seyahatleri açısından çok yüksek potansiyele sahip önemli bir şehir.