Hedeflerinin şirketin her alanında inovasyonu ön plana çıkarmak ve dünyada 7 firmanın bulunduğu World Class Manifacturer seviyesine ulaşmak olduğunu belirten Eti Grubu Başkan Yardımcısı Kanatlı, "Biz bu taahhüdün altına girdik. 2012 yılında bu hedefimize ulaşacağız" dedi. Eti, iç pazarda 1998-2005 yılları arasında iki kat büyürken ihracatı da gene aynı yıllar arasında 7 kat arttı. Eti'nin 2005'teki toplam büyümesi iç pazarda yüzde 11, dış pazarda ise yüzde 8 oldu. Bugün itibariyle, unlu mamuller kategorisinde Eti'nin toplam pazar payı yüzde 33'ün üzerine çıktı. Tatlı, tuzlu bisküviler, kekler ve krakerle de bu kategorinin yüzde 60 pazar payıyla lideri.
JAPONYA VERİYOR 45 yıl önce 20 kişi ile günde 3 ton üretim kapasitesiyle yola çıkan Eti Gıda, bugün 3150 çalışanı ve 5 ayrı üretim tesisinde yıllık 120 bin ton üretim kapasitesiyle toplam 66 ülkeye ihracat yapıyor. Bisküvi, kek ve çikolata alanında 240 çeşit ürünü bulunuyor. TPM mükemmellik ödülü Japon Hükümeti'ne bağlı Fabrika Bakım Enstitüsü (JIPM-Japan Institute of Plant Maintanence) tarafından veriliyor. Enstitü, her yıl tüm dünyada üretkenliğini, verimliliğini ve çalışan memnuniyetini kanıtlayan fabrikalara verdiği ödülü daha önce alanlar arasında Volvo ve Nissan gibi dünya devlerinin yanı sıra Türkiye'den Tetrapak ve Unilever, Türk Pireli, Beko ve Arçelik bulunuyor.