Nekahat döneminde tüketiciyi ihmal ettik
Bankalara olan borçları nedeniyle fabrikalarına haciz gelen ve üretimi durduran Teba'nın, satışı yapılan ürünleri teslim edememesi nedeniyle mağdur olan tüketicileri geçtiğimiz günlerde Tüketici Köşesi'ne konu ettik. Yazı üzerine bizi arayan Teba'nın patronu Teoman Baygan, açık yüreklilikle tüketiciyi ihmal ettiklerini söyledi. Baygan, "Bu dönemde tüketici sorunlarıyla uğraşamadık, ama inanın önemsemediğimizden değil, çok büyük dertlerle uğraştığımız için" dedi. Baygan, hiç kimseyi mağdur etmek istemediklerini belirterek şu bilgileri verdi: "Nekahat dönemindeyiz, birkaç ay sürecek. Sonra düzeleceğiz. Avukatımız bize bir liste verdi. O listeyi arkadaşlara verdik, mağduriyetleri giderilecek. Ya paralarını vereceğiz, ya ürünlerini teslim edeceğiz" dedi.
|