kapat
   
SABAH Gazetesi
 
    Yazarlar
    Günün İçinden
    Ekonomi
  » Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Dosyalar
    Arşiv
    Etkinlikler
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cumartesi
    Aktüel Pazar
    Otomobil
    İşte İnsan
    Sinema
    Turizm Rehberi
    Çizerler
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
HEDEF YÜZDE 100 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ... İSKİ Genel Müdürü Dursun Ali Çodur, bünyelerindeki 6 bin personeli denetim altında tutup, son yıllardaki olumlu imajı devam ettireceklerini ifade etti.
İSKİ'de 'gölge müşteri' dönemi

İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi, AB standartlarında hizmet vermek için yeni bir uygulama başlattı. İSKİ veznelerinde işlem yaptıracak 'gölge müşteri' kendisine kaba davranan personeli müdürlüğe rapor edecek.

İSKİ, AB standartlarında hizmet vermek için 'gölge müşteri' uygulaması başlattı. Sıradan bir müşteri gibi İSKİ veznelerinde işlem yaptıracak olan 'gölge müşteri', kendisine kaba davranan personeli İSKİ Genel Müdürü'ne rapor edecek.

İSKİ, AB standartlarında hizmet vermek için 17 bin 402 abonesi üzerinde anket çalışması yaptı. 35 ilçe ve 776 mahallede yapılan ankette, vatandaşlara "İSKİ'de ne tür sorunlarla karşılaşıyorsunuz?" diye soruldu. Deneklerin yüzde 27.4'ü personelin ilgisizliği ve kabalığından, yüzde 25.3 itirazlara cevap verilmemesinden, yüzde 10 bürokrasiden, yüzde 7.9 yavaş çalıştıklarından şikâyet etti. Bunun üzerine harekete geçen Çodur, İSKİ personelini denetleyecek 'gölge müşteri' uygulamasını başlattı.

'İMAJIMIZI ZEDELETMEYİZ'
Amaçlarının yüzde 100'lük müşteri memnuniyetine ulaşmak olduğunu söyleyen Dursun Ali Çodur, "İSKİ bünyesinde çalışan yaklaşık 6 bin personeli 'gölge müşteriler' aracılığıyla denetleyeceğiz. Uygunsuz davranışlarla İSKİ'nin imajını zedeleyecek tek bir kişiyi bünyemizde barındırmayacağız. 3 milyon 300 bin abonesiyle dünyanın sayılı kurumları arasında yerine alan ve uyguladığı yeni teknolojik yatırımlarla bir çok gelişmiş ülkeyi geride bırakan İSKİ, son yıllarda artan olumlu imajını bu uygulamayla sürdürmeyi hedefliyor. Müşteriye kötü ve kaba davranan bir şube müdürünü görevden aldık. Gölge müşterilerin bize getirdiği raporun gereği hemen yapılacak" diye konuştu. 'Gölge müşteriler' sıradan vatandaş gibi başta İSKİ veznelerinde olmak üzere diğer hizmet birimlerinde de denetim yapacak. Söz konusu denetimlerde kaba davranılan ya da haksızlığa uğrayan müşteri kılığındaki 'gölge müşteri' maruz kaldığı davranışları doğrudan İSKİ Genel Müdürü Dursun Ali Çodur'a rapor edecek.

Şenol BAŞTAKAR / MERKEZ


1 2 3 4 5
 
DİĞER GÜNDEM HABERLERİ
 6 aylık takipten sonra soruşturma başlatıldı
 Öğrenci affı Meclis'e geldi
 Türkeş'in ölümünde suikast iddiası
 Üç gün sonra gideceğim
 'Zehirli gaz' değil sarmısak kokusu
 Uzanlar'a 'hücre evi' suçlaması
 Kiraladığınız ev 'sabıkalı' çıkabilir
 Cezaevine dönüş yolu kapandı
ERDAL ŞAFAK
Dışa açılım
Son zamanlarda bir ayağı dışarıda olan...
UMUR TALU
Üniversitenin kafası
Başbakan ile "zaplayan"...
ÖMER LÜTFİ METE
Aydının en derin ihaneti
Son yıllarda yeni...
'Burayı cehenneme çeviririz'
İran devriminin yıldönümünde konuşan Cumhurbaşkanı Hatemi, rest...
'Türk düşmanı değilim'
AB anayasasını hazırlayan, Türkiye'nin üyeliğine kesinlikle karşı...
Fener'in nesi var?
Fener'in nesi var?
Real Zaragoza'nın hocası Munoz: "İki Avrupa Kupamız var. F.Bahçe'nin...
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar | Arşiv | Ana Sayfa
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Üretim ve Tasarım   Merkez Bilgi Grubu