2003yılında ürettiği 1 milyon 690 bin poliçeyle sigorta sektöründe lider olan Güneş Sigorta, 2004 yılının ilk 9 aylık döneminde poliçe sayısını bir önceki yılın aynı dönemine göre yaklaşık yüzde 25 artırdı. Güneş Sigorta Genel Müdürü Mehmet Aydoğdu, sigortacılıkta poliçe sayısının riski yaymak, şirketi büyütmek ve geleceğini güven altına almak açısından çok önemli olduğunu söyledi. 2003 yılının 9 aylık döneminde 1 milyon 80 bin 713 olan hayat dışı poliçe sayısını 2004 yılının dokuz aylık döneminde yüzde 24.6'lık artışla (DASK hariç) 1 milyon 346 bin 878'e çıkaran Güneş Sigorta bu yıl da sektörün en çok poliçe üreten şirketlerinden biri olma özelliğini korudu. İlk 9 ayda 178 bin 16 zorunlu deprem poliçesi (DASK) kesen Güneş Sigorta toplam poliçe sayısını 1 milyon 524 bin 894'e çıkardı. Konuyla ilgili olarak bir değerlendirme yapan Güneş Sigorta Genel Müdürü Mehmet Aydoğdu, sigortacılıkta poliçe sayısının prim üretiminden daha önemli olduğunu söyledi. Poliçe sayısının bir şirketin tabana yaygınlığı ve geleceği açısından çok önemli olduğunu vurgulayan Aydoğdu şu değerlendirmeleri yaptı:
POLİÇE SAYISI ÖNEMLİ "Sigortacılıkta önemli olan poliçe sayınız ve prim üretimini nereden sağlıyor olduğunuzdur. 3-5 poliçeden mi, yoksa milyonlarca poliçeden mi sağlıyorsunuz? Eğer şirketinizin reel büyümesini istiyorsanız poliçe sayılarını artırarak belli bir prim üretimine ulaşmanız gerekir. Prim üretimi tabii ki sektör için çok önemli. Ama en az onun kadar prim üretimini kaç adet poliçeden sağladığınız da önemli. Poliçe sayısı hem riski yaymak, hem şirketi büyütmek hem de şirketin geleceğini güvence altına almak açısından önemli. Sigortacılıkta poliçe sayısı müşteri sayısı demektir. Müşteri sayısını çoğalttıkça onlara farklı poliçeler de kesme imkanına sahip olursunuz. Örneğin trafik ya da kasko sigortası olan müşterinize, konut ve sağlık poliçesi de kesme şansına sahipsiniz demektir."