Brisa'ya sosyal sorumluluk ödülü
Brisa'nın Türkiye'de Bridgestone markasıyla yürüttüğü "Farım da hep açık, yolum da'' başlıklı kampanyası, Pazarlama Ajansları Derneği (Marketing Agencies Association) adlı uluslararası kuruluş tarafından yapılan değerlendirmede, dünyanın en iyi sosyal amaçlı pazarlama kampanyası dalında birinciliğe layık görüldü. Ödülle ilgili düzenlenen toplantıda konuşan Brisa Genel Müdürü Ahmet Piker, 400'den fazla ürünü piyasaya sunan Brisa'nın, 2004-2008 yılları arasında üretim adetlerinde yüzde 90 büyüme hedeflediğini, 30 milyon doları bu yıl olmak üzere, toplam 168 milyon dolarlık yatırımla, bu hedefin gerçekleştirileceğini söyledi. Genel Müdür Yardımcısı Hakan Bayman da, farların açık kalmasının ölümlü, yaralamalı ve hasarlı trafik kazalarını azalttığına ilişkin istatistiklere işaret etti. Bayman, kampanyanın iki yıl önce genişletildiğini belirterek, yürütülen etkinliklerle, gündüz açık far kullanım oranının binde 7'lerden yüzde 20'ye geldiğini anlattı.
|