1. Mercedes Axor. "Gün büyük düşünenin günü!". Fiyat avantajını verirken kullandığı mesaj ile müşteri algısında farklılık yarattığı için.
2- BMW. "Herşey onu ilk gönderdiğimiz gün başladı". Almanya BMW merkezinin Türkiye'deki temsilcisi Borusan Otomotiv ve Türkiye'deki sosyal paydaşlarına teşekkür eden hem duygusal hem de başarılı bir reklam vermeyi düşündüğü için.
3. Volvo. "'Biraz düşüneyim' dediğinizde geç olabilir". Fırsatı ve kampanyayı rakamsız, güzel bir mesajla ifade ettiği için
4. Hyundai Starex. "Starex kamyonetin birbirinden çekici avantajlarını görünce siz de şaşıracaksınız". Uzun mesajına rağmen hem özellikleri hem de avantajları kamyonetin üzerindeki yüklerle anlattığı tasarımı için.
5. Opel Combo City Plus. "Özel olan sizsiniz, tüketim vergisi değil". Özel tüketim vergisindeki artışın fiyatlara yansımayacağını başarıyla aktarmışlar.