|
|
Hedef kitle doğru, film yanlış
Öküz altında buzağı arama kardeşim!" derseniz. "Haklısınız!" derim. Yaptığım, gerçekten öküz altında buzağı aramak. Ama konu Volkswagen olunca, kılı kırk yarma hakkımız var, demektir. Bugüne kadar bu sayfada iletişim çalışmalarıyla ilgili en çok övgü dolu sözlerle baş köşeyi hakkıyla almış bir markadır Volkswagen. Biraz da bize ince eleyip sık dokuma hakkını da verir. Önden hemen şunu belirtelim. Mustafa Sandal'la konser dizisi projesi, çok iyi planlanmış bir iş. İletişim açısından öncesi de iyi planlanmıştı Ferit Şahenk'in de katıldığı basın toplantısı vs- , sırası da fena gitmiyor konser haberleri vs-. Herhalde sonrasında da Sandal'a teşekkür plaketi verilmesi falan- gayet iyi gidecek. VW geçen yıl da bir konser dizisini desteklemişti. Fazıl Say'ın katıldığı, Doğuş Otomotiv adına sunduğu "Türkiye Yollarında Bir Virtüöz" büyük ilgi uyandırmıştı. Mustafa Sandal VW'nin hedef kitlesine çok daha uygun ve bu yıl tanıtım işini de ciddiye almışlar. Almışlar almasına da, o film olmamış... Dikkati şarkıya ve soliste çekmek istemişlerse de, akılda kalan algılama, takla atan veya 'uçan' bir otomobilin yavaş çekim (slow motion) görüntüleri gibi değil mi? Aracın içindeki şahsi eşyalarının havada uçuşmalarıyla her ne kadar yer çekimsizlik çağrıştırılmaya çalışılmışsa da, olmamış. Hele aracın havada uçtuktan sonra bir gölete kafadan çakılması var ki, evlere şenlik... Birazdan Mustafa Sandal'ı ambülansa atıp cil servise götürecekler. Bu kadar kusur kadı kızında da mı olur? Olur... Ama iletişimde sineğin büyüğü küçüğü olmaz. Hepsi mide bulandırır.
|