İletişimin temel ilkelerinden üçünden en az biri ya da ikisi genellikle ihmal edilir: Sonuç odaklı olmak, yalın olmak ve hedef kitleye 'yakın' olmak. 'Çarpıcı, sarsıcı, güzel olmak' bu ilk üç içinde yoktur. İnsanlar eşitler arasında sevdiklerini tercih ederler. Bu da kendilerine en yakın olanıdır... İstikbal'in halı markası Deco'nun reklam kampanyası, bu üçlemeye çok uygun düşmüş. Belki olağanüstü çarpıcı değil fakat yalın, yakın ve mesajını çok net hedefe gönderiyor. Film halı üstünde yürüyen bir bebekle başlıyor: "Ona yer açın! Evinizin yeni gözdesine yer açın!". Sonra ev hanımı (ayağındaki terlikler bile hedef kitleye ugun düşmüş) ve gençlerle devam ediyor. Bu arada halı desenlerinin resmi geçitini izliyoruz. Hem desenler bizden, hem de halıların üstündeki insanlar. Reklam müziği ortamı daha da sıcaklaştırmış. Logonun çıktığı final karesi biraz fazla laf salatası içerse de, iki genç reklamcı Pınar Güleçyüz ve Tamer Tayyar'ı kutlamak gerek.