Peugeot, 1 milyonluk satış adedini Türkiye dopingiyle geçti
Peugeot, 2004 yılının ilk altı ayında dünya çapında toplam 1 milyon 21 bin adet binek ve ticari araç satışı gerçekleştirdi. Peugeot, bu rakamla 2003 yılının ilk altı ayında gerçekleştirdiği 963 bin adetlik satışa göre performansını yüzde 6 artırdı. Şirket bu rakam ile de şimdiye kadar ulaştığı en yüksek ilk altı aylık satış adedini elde etmiş oldu. Peugeot, yakaladığı bu satış adedini özellikle Batı Avrupa ülkeleri dışında gerçekleştirdiği satışlara borçlu. Toplam Peugeot satışlarının yüzde 32'sini oluşturan Batı Avrupa ülkeleri dışındaki satışlar 2003 yılının ilk altı ayı ile kıyaslandığında yüzde 39.1 oranında artarak 331 bin adede ulaştı. Peugeot'nun Doğu Avrupa ve Akdeniz ülkelerinde satışları ise 2003 yılı ile göre yüzde 41.5 yükseldi. Bu artıştaki en büyük etken Peugeot'nun Türkiye'de elde ettiği satış grafiği oldu. Şirket Türkiye'de ilk altı ayda satışlarını yüzde 160 artırdı.