|
|
|
|
|
|
Algida: Kışın da yenmesine biz önayak olduk
Unilever'e bağlı olarak 1991'de faaliyete geçen Algida Türkiye, Magnum, Cornetto, Max ve Carte D'or gibi ana markaları ile sektörde lider konumuna yükseldi. Özellikle "Dört mevsim dondurma" sloganıyla "Meyve şöleni", "Fındık rüyası" gibi çeşitleri ile dondurmayı yaz kış vazgeçilmez bir lezzet haline getirmeyi amaçlayan Algida, piyasanın yüzde 80'ini elde etmeyi başardı. 85 bin noktada satış yapan Algida Türkiye'nin Genel Müdürü Hazım Ellialtı, Türkiye'de dondurmanın sağlığa zararlı olduğu düşüncesinin yaygın olduğunu belirterek, Türkiye'de kişi başı dondurma tüketiminin 1.2 litreyken Amerika'da bu oranın 25 litre dolayında olduğunu söylüyor. Ellialtı, "Yaygın inanışın aksine dondurmada bulunan kalsiyum, fosfor ve vitamin sağlığa faydalıdır. Temiz koşullarda hazırlandığı takdirde hiçbir sakıncası olmadığını, bilakis süt içmek istemeyen çocuklar için sağlıklı ve besleyici bir kaynak olduğunu birlikte anlattık. Biz kış mevsiminde dondurma satmayı başardık" diye konuşuyor. Yaz sezonu için hazırlık yaptıklarını ifade eden Ellialtı, "Rekabeti hep daha ileri gitmek için itici bir güç, bir motivasyon kaynağı olarak görüyoruz. 2004 yılı için büyüme hedefimiz yüzde 10. Başarımızda tüketicinin ödediği paranın karşılığını kalite olarak vermemizin payı çok önemli. Algida'nın Paris'te de kornettosu aynıdır, Adana'da da" diyor.
YILDIZ ATEŞ MERKEZ
|
|
|
|
|
|
|
|
|