kapat
27.01.2002
 SON DAKİKA
 EDİTÖR
 YAZARLAR
 HABER İNDEKS
banner
 EKONOMİ
 FİNANS
 MARKET
banner
 TÜRKİYE
 DÜNYA
 POLİTİKA
 SPOR
 MAGAZİN
 SAĞLIK
 KAMPÜS
 HYDEPARK
 İNANÇ
 ANKETLER
 ŞAMDAN
 GOOOOL
 DİYET
 TATLILAR
 SAMANYOLU
 CİNSELLİK
 TELE ŞAMDAN
 PAZAR SABAH
 KİTAP
 SİNEMA
 GURME
 TARİH
 SUNNY
 HİGH-TECH
 YAT&TEKNE
 NET YORUM
 NET GÜNDEM
 MELODİ
 ASTROLOJİ
 SARI SAYFA
 METEO
 TRAFİK
 ŞANS&OYUN
 ACİL TEL
 KÜNYE
 WEB REKLAM
 ARŞİV
 

Kelepçe ve jop markette!

Kelepçe, jop ve palaska mı almak istiyorsunuz? Öyle sokak sokak gezmenize gerek yok.
Gidin Metro Grosmarket'e, tanesi 4 milyona istediğiniz kadar jop alın. Üstelik hesap soran da yok

Savunma aleti jop, kampüsler ve meydanlardan sonra şimdi de marketlere girdi! Alman perakende devi Metro Grosmarket, endüstri, güvenlik, turizm-otel, hastane ve restoranlara personel giysisi satmaya başladı. Metro'nun faaliyet alanı genişleyince, market rafları dünyada ilk kez polis jopu, kelepçe ve palaska ile tanıştı. Artık 4 milyon 246 bin lira veren herkesin bir jopu, 7 milyon 550 bin lira ödeyenlerin de kelepçesi olacak. Üstelik kasada 'bunları nerede kullanacaksın' diye hesap soran da olmayacak.

35 TRİLYONLUK PAZAR
Metro Gıda Dışı Satın Alma Direktörü Selma Zaim, bugüne kadar Tahtakale, Kasımpaşa gibi dağınık yerlerde satılan iş kıyafetlerinin tek adresi olmayı hedeflediklerini belirterek, bunun aslında çok büyük bir pazar olduğunu söyledi. Sadece güvenlik başlığı altında Türkiye'de 500-600 şirket olduğunu belirten Zaim, "Bu şirteklerde yaklaşık 100 bin personel çalışıyor. Yılda iki kere kıyafet alınsa, ayakkabı ile birlikte kişi başına 30 milyon lira eder. Sadece gömlek, pantololon ve ayakkabı, 6 trilyon liraya ulaşan bir pazar. Biz şapka, mont ve süveter ile bunun yükseleceğini ve tüm iş kıyafeti pazarının 35 trilyon lirayı aşacağını hesaplıyoruz" dedi.

Yaklaşık 50 bin büfe ve restoran müşterisi olan Metro, bugüne kadar Otosan ve STFA'ya güvenlik giysisi, Paşabahçe'ye personel önlüğü ve bir otobüs şirketine de şoför kıyafetleri hazırladı. Bir iş kıyafeti şirketi ile partnerlik anlaşması yapan Metro, amacını "müşteri portföyünde olan profesyonellerin tek adresi olmak" şeklinde belirledi. Metro'da kelepçe ve jop ile birlikte 141 milyon liraya güvenlik botu, 1 milyon 300 bine palaska, 16 milyona metal arama dedektörü de satışa sunuldu.

ESEN EVRAN



<< Geri dön Yazıcıya yolla Favorilere Ekle Ana Sayfa Yap


Copyright © 2001, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır