kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
17 Mart 2009, Salı
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

THY, çağrı merkezi faaliyetini alt işverene yaptıracak

AA
Giriş Saati : 17.03.2009 12:33
Güncelleme : 17.03.2009 20:19
Yeni Haber
THY, çağrı merkezi faaliyetini alt işverene yaptıracak.
Hava-iş Sendikası Genel Başkanı Atilla Ayçin ve 2 bin sendikacı, TBMM Dilekçe Komisyonuna başvurarak, THY çağrı merkezlerinin kapatılmasıyla bu bölümlerde çalışan 550 kişinin işsiz kalacağını öne sürdü.

Ayçin, komisyondan, bu işçilerin mağduriyetinin giderilmesini istedi.
Komisyonun, gereğinin yapılması için konuyu havale ettiği Ulaştırma Bakanlığından gelen cevapta, Türkiye'deki çağrı merkezi pazarının hızla geliştiği ve altyapılarının güçlendiği belirtilerek, bu konuda hizmet veren firmaların en son teknolojiye hızla adaptasyon olmalarının, bu iş kolunun daha profesyonel bir anlayışla yapılması gerektiğini ortaya koyduğu ifade edildi.

Yapılan araştırmaların, çağrı merkezi pazarının gelecek yıllarda yüzde 10-12 arasında büyüyeceğini gösterdiği belirtildi.

Cevapta, bu nedenle THY Yönetim Kurulunun, ''Var olan teknolojik fırsatlardan daha hızlı yararlanmak ve gerektiğinde ölçeğini de büyütebilmek amacıyla çağrı merkezi faaliyetlerinin alt işverene yaptırılması kararı aldığı'' bildirildi.

Çağrı merkezinde görev yapan personelin, THY'nin diğer birimlerinde görevlendirilmesine ilişkin çalışmaların devam ettiği ve ilk etapta yaklaşık 40 personelin kabin memuru olarak görevlendirileceği kaydedildi.