kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
28 Aralık 2008, Pazar
Sabah
 
Haberler Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Çizerler
Sabah Günaydın Cuma Cumartesi Pazar Buzz
 
24 Saat
24 Saat
NAZLI ILICAK

Bir pazarlama öyküsü

Coca-Cola'nın pazarlama temsilcilerinden biri, Ortadoğu'da niçin başarılı olmadığını arkadaşlarına anlatıyormuş: "Ben Arapça bilmiyordum. Halkta da okuma yazma oranı yüksek değildi. Bu yüzden, mesajımı, yan yana koyduğum 3 resimle anlatmak istedim. Birinci resimde bir Arap, çölde kumların üzerinde sürünüyor, susuzluktan kavrulmuş, ölüyor. İkinci resimde, kumlar arasında bulduğu Coca-Cola'yı içiyor. Üçüncüde, adam, dipdiri ayakta; canlı ve neşeli."
Muhatabı, "Ne harika bir fikir, gene de Coca-Cola'yı satamadın mı?" diye sormuş.
- Satamadım tabii. Çünkü Araplar, meğer, sağdan sola okuyorlarmış.