kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 12 Nisan 2008, Cumartesi
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC
Cindy Livingston

Gençler taşlı saatleri seviyor

Cindy Livingston, 1997'de piyasaya giren Gc'nin CEO'su. Son derece hayat dolu ve trendleri takip etmek için neredeyse dünyayı dolaşıyor. Markanın bu yıla kadar üç katı büyüyerek İsviçre saat endüstrisinde en çok satan ilk 10 marka arasına katılmasında önemli payı var. Gc'nin açılımı Guess Collection ama Gc olarak tanınıyor. Yani Guess'den tamamen farklı bir marka yaratmak hedeflenmiş. Cindy Livingston bu yılki trendleri anlatırken, koleksiyonlarında bolca taş kullanıldığını söylüyor: "Dışarıda elmaslarla süslü pek çok marka var. Ama bizim müşterilerimiz genç ve onlar da taş seviyor. Bunun yanı sıra beyaz, koyu kahverengi ve siyah gibi zıt renkler de kullandık. Bu yıl pembe altın revaçta. Ama altın ve gümüş gibi farklı materyaller bir arada kullanılıyor. Ayrıca hem büyük hem de küçük kadranlı saatler moda." Livingston'a göre, saat satın almak bir tutku. Ve bu tutkuyu iyice abartanlar da var. "Neden yeni kıyafetler alırsınız? Modaya uyum sağlamak için. Saat konusunda da aynı şey geçerli. Doğru zamanda, doğru tasarımı yapmak gerekir," diyor. Bu nedenle Gc'nin modayı takip etmek isteyenlerin tercihi olduğunu söylüyor. Markanın dünyayı dolaşıp trendleri takip eden 20 tane tasarımcısı var. Yani müşterinin ne istediği yakından takip ediliyor. Livingston Türk müşterileri şöyle anlatıyor: "Türk müşterilerin diğer müşterilerden bir farkı yok. Ama genç, seksi, maceraperest ve modaya düşkünler. 16-25 yaş arasındaki gençleri hedefliyoruz. Günümüzde illa ki bir saate ihtiyacınız yok. Saati cep telefonunuzdan da takip edebilirsiniz. Buna rağmen genç nesil de saat takmayı çok seviyor," diyor.
Haberin fotoğrafları