kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 8 Eylül 2007, Cumartesi
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC

Aşk müşteriyi 12'den vuruyor!

ZEYNEP GÜLER CEYLAN GÜNAYDIN
Louis Vuitton, yeni reklam kampanyasında tenisçi evli çift Andre Agassi ve Steffi Graf'a yer verdi. Reklamda aşkı öne çıkaran marka bu konuda yalnız değil! Ülkemizde de örnekler görülüyor çünkü aşk müşteriyi 12'den vuruyor!..
Sevgi ve aşk dünyanın en güçlü duygularından kabul ediliyor. Bunu çoktan keşfetmiş olan reklam ajansları da, kampanyalarında aşkın ve sevginin kuvvetinden faydalanmayı tercih ediyor. Yerli-yabancı birçok firma, son yıllarda reklam kampanyalarında ünlü çiftlere ve ailelere yer veriyor. Böylece müşteriyi can evinden vuran markalar, hem istedikleri güveni veriyor, hem de satışlarını artırıyor... İşte dünyaca ünlü moda markası Louis Vuitton'un yeni reklam kampanyasında ünlü çift Andre Agassi ve Steffi Graf'a yer vermesi, bu düşünceyi bir kez daha doğrulamış oldu. Marka, reklam kampanyasında seyahat kavramını, fizikselden çok duygusal anlamda yorumluyor ve onu kişisel bir yolculuk olarak sunuyor hedef kitlesine... Kampanyanın ilk aşamasında, dört ünlü sima yer alıyor. Uluslararası devlet adamı Mikhail Gorbachev, karı-koca tenis yıldızı Andre Agassi-Steffi Graf ve sinema dünyasının ikonu Catherine Deneuve. Hepsi de dünyanın en iyi portre fotoğrafçısı olarak kabul edilen Annie Leibovitz'in objektifin karşısına geçmiş...

BURAM BURAM AŞK KOKUYOR
Çevre sorumluluğu bilincini benimsemiş olan Louis Vuitton, kampanyasına katılan bu isimlerle birlikte, Al Gore önderliğinde yürütülen 'The Climate Project' (İklim projesi) kampanyasına da destek veriyor. Ancak bu fotoğraflar arasında en çok Andre Agassi ve Steffi Graf'in yer aldığı reklam konuşuluyor. Çünkü birbirlerine sarılmış şekilde poz veren çiftin bu fotoğrafı buram buram aşk kokuyor. Fotoğrafın altında da "Aşktan daha güzel bir seyahat var mı?" yazıyor. Firma, böylece müşterisini bu reklamla tam 12'den vuruyor! Louis Vuitton'un Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Yves Carcelle, neden bu çifti seçtiklerini şu sözlerle anlatıyor: "Louis Vuitton'da sıradışı insanlarla özdeşleşme geleneği mevcuttur. Marka olarak gerçek anlamda global duruşa sahip simaları seçmemiz bu anlamda oldukça doğaldır. Ünlü simalar olmalarının ötesinde, Andre Agassi ve Steffi Graf, dopdolu ve etki bırakan hayatlar yaşamış insanlar olarak büyük kitleler tarafından kabul görmüş insanlardır." Ülkemizde de birçok marka son yıllarda reklam kampanyalarında ünlü çiftlere yer veriyor; Derimod, Sinbo ve Siemens gibi...