kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 22 Temmuz 2007, Pazar
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC
OK firmasının ‘Bana bir şey olmaz deme, OK mi?’ adında başlattığı kampanya kendilerine zarar gelmeyeceğini düşünüp korunmadan seks yapanları hedef alıyor.

'Bana bir şey olmaz' deme korunmadan ilişkiye girme!

GÜNAYDIN
Türkiye'nin cinsel sağlık ürünleri firması OK, insanları cinsel hayatlarında 'bana bir şey olmaz' mantığıyla hareket etmekten alıkoymak için ilginç bir kampanya başlattı.

Esprili mesajlar var
Korunmasız bir cinsel hayatın sakıncalarına ahlaki değerlere bağlı kalarak parmak basan kampanya, 'Bana bir şey olmaz deme, OK mi?' adını taşıyor. Firmanın RPM/Radar Reklam Ajansı'yla hazırladığı kampanya, esprili ifadelerle, sağlıklı ve mutlu bir cinsel yaşamın sırlarını toplumla paylaşıyor. OK firması, mesajlarında cinsel yolla buluşan hastalıkların ve doğum kontrolünün ciddiye alınması gerektiğini kendine özgü yöntemlerle anlatıyor. Firma 'Bana bir şey olmaz' mesajını 5 basın ilanıyla anlatıyor. "Araba kullanırken hangi kemeri kullanırsınız?" sorusunun altındaki iki seçenek şöyle: Bir pantolon kemeri ve emniyet kemeri. Bir diğer ilanda; "Denize dalarken hangi tüpü tercih edersiniz?" deniyor; mutfak tüpü ile oksijen tüpü seçenek olarak sununuluyor. Bir başka soru ise "Tost makinenizdeki elektrik kaçağını hangisiyle kontrol edersiniz?" İşte şıklar: Çatal. Tornivida! 'Bana bir şey olmaz' diyen ve korunmayı reddeden erkeklerin hem kendilerinin hem de partnerlerinin sağlığını riske attığını belirten firma yetkilileri, "Amacımız toplumu aile planlaması ve korunma konularında bilinçlendirmek" diyor.
Haberin fotoğrafları