kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
18 Nisan 2009, Cumartesi
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Avrupa'da büyümenin yolu Türkiye'den geçiyor

05.04.2009
Mazda Motor Avrupa'nın yeni başkanı Guyton, otomotive doymuş Avrupa pazarında Rusya ve Türkiye gibi potansiyeli yüksek ülkelerle büyümeyi hedefliyor..
Mazda Motor Avrupa'nın çiçeği burnunda Başkanı ve CEO'su Jeffrey H. Guyton, Avrupa'da büyümenin yolunun Rusya ve Türkiye gibi ülkelerden geçtiğini söyledi. Başkan James Muir'in Seat'a transferinin ardından Mazda Motor Avrupa'nın direksiyonuna geçen Guyton, yeni Mazda 3'ün Lizbon'da düzenlenen basın toplantısında Türk gazetecilerin sorularını yanıtladı. Avrupa'da pazarın doymuş olduğunun altını çizen Guyton, Mazda'nın pazar payını Rusya ve Türkiye gibi pazar potansiyeli yüksek olan ülkelerle artırabileceğini kaydetti. 2005 yılında kendi kurdukları şirketle Rusya pazarına girdiklerini anlatan Guyton, şöyle konuştu: "İlk başlarda 10 bin civarında araç sattığımız Rusya'da geçen yıl 100 bin adete yakın satış gerçekleştirdik. Türkiye'de satış adetlerimiz şimdilik yüksek değil. Ancak, Türkiye'de otomobil sahibi olma oranı hayli düşük. Yani büyük bir potansiyel var. Türkiye'de de ileride başarılı sonuçlar alacağımıza inanıyoruz. Distribütörlüğü devralmamızın en büyük nedenlerinden biri de buydu. Mart ayında 500 adede yakın araç sattık. Hükümetin ÖTV indirimi kararından da olumlu etkilendik."

Yeni Mazda3'ün fiyatı 36 bin 500 TL'den başlıyor

Mazda ailesinin yeni yüzünü taşıyan Mazda3, eskisinden daha uzun ve yüksek. Eski jenerasyondan 15 kg daha hafif olan Mazda3, güvenlik ve konfor aksesuarlarıyla dikkat çekiyor.