kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
5 Nisan 2009, Pazar
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

GC saat pazarında Türkiye dünya 9'uncusu, İstanbul'da mağaza için yer bakıyoruz

SİNAN ÖZEDİNCİK
SİNAN ÖZEDİNCİK
04.04.2009
Türk saat pazarında önemli bir satış grafiğine sahip Sequel AG'nin Guess ve GC modellerinin yaratıcısı Cindy Livingston, Türkiye'den çok memnun..
- 2010 trendleri ne olacak? Erkek koleksiyonunda geçen sene kahverengi modaydı bu sene farklı renkler kullanıyoruz. Yine kahverengiyi de barındırıyoruz. Gri tonlarında güzel modeller ürettik. Mavi detaylar var. Komplike dediğimiz, yüksek teknoloji ürünlerini, otomatik saatler, markanın imajını daha yukarıya çekecek modeller ürettik. Bütün dünyada başlamış olan ve açmaya devam ettiğimiz 25 GC Shop projemiz var. İlki Londra'da açıldı. İkincisi İstanbul Bayrampaşa Forum'da...

- GC segmentinde nasıl başarılı oldu? GC'de fiyat ürünleri yukarıya çıkıyor.
Lüks segmentteki markalar trendi renkleri kullanmaya cesaret edemiyorlar. Biz bunu geçen sene GC'de denedik başarılı olduk. Geçen yılki pembe altın, acı kahveringi kadran modaydı, bu sene gri üzerinde mavi detaylı kadran moda oluyor.

- Nasıl esinleniyorsunuz? GC'nin esinlenmesi lüks dünya markalarından oluyor, ama bunu kendi DNA'mıza uyduruyoruz.

- Türk halkının aksesuar profilini nasıl görüyor? Sıralama yaparsak nereye koyuyor? Türkiye genci nüfusun çok olduğu bir ülke. Dünyada çok satan modellerimiz Türkiye'de de çok satıyor. Türkiye en çok satan distribütörlerimiz arasında dokuzuncuModayı çok yakından takip ediyorlar. Bir ülkede genç fazlaysa onlar modayı çok takip ediyorlar.