Türkiye'de üretilen Verso ile Avrupa'da hedef büyüttü
İLİŞKİLİ HABERLER
Türkiye'de üretilen Verso ile Avrupa'da hedef büyüttü
Toyota, global krize rağmen Avrupa'daki pazar payını yüzde 5'ten yüzde 6'ya çıkarmayı hedefliyor. Toyota, bu hedefini Adapazarı tesislerinde üretilen Verso ve bu yıl satışa sunulacak yeni modellerle gerçekleştirecek. Global krizde satışları düşse de yeni modeller Toyota'nın Avrupa'daki gücü olacak. Yılda 50-60 bin Verso satışı tahmini yapan Toyota, bu segmentte sahip olduğu pazar payını bu yıl yüzde 6.5'e, 2010'da ise 6.8'e çıkaracak.
Yayın tarihi: 31 Mart 2009, Salı
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2009/03/31//haber,A1F5CF7441BE430FAAB294B19F271605.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2009, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.