kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
24 Mart 2009, Salı
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat
Arif Aytekin

Sigorta lüks değil, ihtiyaç

23.03.2009
Allianz Satış ve Pazarlama Direktörü Arif Aytekin, finansal krizin etkilerinin sürmesinin beklendiği 2009'da, iletişim çalışmalarına ağırlık vererek tüketicilere sigortanın bir lüks değil, ihtiyaç olduğunu anlatmanın önemine vurgu yaptı...
Allianz Satış ve Pazarlama Direktörü Arif Aytekin, kriz döneminde sigortanın lüks olarak algılanmaması gerektiğini, aksine sigortanın önemli bir ihtiyaç olduğunu vurguladı. Aytekin, dünyayı etkisi altına alan finansal krizin etkilerinin 2009'da sürmesinin beklendiğini belirterek, "İletişim çalışmalarına ağırlık vererek tüketicilere sigortanın bir lüks değil ihtiyaç olduğunu anlatmanın ve özel ürün kampanyalarıyla avantajlı koşullar sağlayarak sigorta konusunda ikna edici bir tavır oluşturmanın önemli olduğunu düşünüyoruz" dedi.

MAKSİMUM SAYIDA MÜŞTERİ HEDEFİ
Arif Aytekin, şirketin 2009 yılı stratejisinin maksimum sayıda müşteriye dokunmak olduğunu ifade etti. Aytekin, ekonomik krizin Türk sigorta sektörünü etkilemeye devam ettiğini söyleyerek, "Biz Allianz olarak bu dönemki hedefimizi mevzuatta belirtilen seviyenin çok üstünde olan hasar rezervimizi ve kârlılığımızı koruyarak pazar payımızı artırmak olarak belirledik. Bu hedef doğrultusunda faaliyetlerimizi maksimum sayıda müşteriye ulaşacak şekilde düzenliyoruz" dedi.

FAALİYET MERKEZİ MÜŞTERİ ODAKLILIK
Allianz'ın yeni müşteri ilişkileri yönetimi programından da bahseden Aytekin, müşterilere verilen hizmetin kalitesini geliştirerek, ihtiyaçlarını yakından takip edip sorularına hızlı yanıtlar oluşturarak müşteri memnuniyetini artırmayı amaçladıklarını belirtti. "Faaliyetlerimizin merkezinde müşterilerimiz var" diyen Aytekin şöyle devam etti: "Bu program kapsamında müşterilerin öneri, istek ve sorunları sistemde toplanıp Allianz Group standartlarına uygun sürede cevaplanıyor. Hasar ihbar alım saatlerini de uzatan Allianz, müşteri tavsiye anketi sistemi sayesinde ise müşteri memnuniyetinin tüm aşamalardaki sonuçlarını gün gün takip edebiliyor." Arif Aytekin, Allianz'ın ING Bank ile bankasürans anlaşması imzaladığını da hatırlatarak, "Anlaşma çerçevesinde Allianz Sigorta'nın poliçeleri ING Bank'ın Türkiye'deki 364 ve KKTC'deki 5 şubesinde satışa sunuldu. Ocak ayından bu yana 31.000'den fazla kredi koruma sigortası ING Bank kanalıyla satıldı" dedi.