Oto müşterisi dişçiden korkar gibi bayiye gitmekten korkuyor
22.02.2009
Honda Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Ümit Karaaslan, global krizin tüm iş yaşamında olduğu gibi otomotiv sektöründe de bir devrin sonunu getirdiğini ve bir devrim için hazırlıkların acil olarak başlamasını hızlandırdığı söyledi. Yenilenen Honda City'nin tanıtım toplansında konuşan Karaaslan, global krizin derinden etkilediği Türk otomotiv sektörünün içinde bulunduğu durumu ilginç benzetmelerle anlattı. Karaaslan, "Bu zor günleri nasıl atlatacağımızın, devrimi nasıl gerçekleştireceğimizin planlarını yaparken, büyük değişim gösteren düşük voltajlı pazarda potansiyel müşterilerin otomobil bayilerini ziyaretini dişçi koltuğuna ziyaret gibi olma durumunu keyifli hale getirmeliyiz" dedi.