İtibarını koruyan Apple en çok çalışılmak istenen şirket
Güven şu sıralar ABD'de en değişken kavramlardan. Özellikle Enron skandalından sonra. Ancak en çok çalışılmak istenen ve en çok rağbet gören markalar yükselişlerini sürdürüyor. 75 yıl içinde rağmen performanslarını yüksek tutmayı başaran firmalar hâlâ en çok çalışılmak istenen ve en çok rağbet görenler listesinde en tepelerde olmayı da başarıyor.
Fortune dergisinin haberine göre güven üzerine kurulan stratejilerin yerini itibar üzerine kurulan stratejiler alıyor.
Bu sıralamada ipi Apple göğüsledi.
Listenin en tanıdık isimlerinden birisi de Coca-Cola. En çok tercih edilenler listesinde 19. sıradan 12. sıraya yükselen şirketin Türk CEO'su Muhtar Kent, "Dünya çapında pazar paylarımızı düşürmek gibi bir uygulamaya gitmedik.
Markalarımızın sağlıklı olduğundan emin olup bu tünelden bulunduğumuz ülkelerdeki pazar paylarımızı artırarak çıkıyoruz. Krizler müşteriyle ilişkilerin güçlendirilmesi için fırsat sunuyor" dedi.
Yayın tarihi: 9 Mart 2009, Pazartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2009/03/09//haber,935DC62525154C1590E2A847171858D5.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2009, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.