Arçelik Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, 2008'de daralan iç pazara rağmen beyaz eşyada pazar liderliğini sürdürdüklerini vurgulayarak, " 2008'deki tüm zorluklara rağmen, yaklaşık yüzde 3.5 daralan iç pazarda tüm markalarımızla, yüzde 54'e ulaşan pazar payı ile beyaz eşya pazarındaki liderliğimizi sürdürdük" dedi. Çakıroğlu TV pazarında da ilk sırada yer aldıklarını belirterek, "2008'de konsolide ciromuzun yüzde 50'lik kısmı uluslararası satışlarımızdan oluştu. Uluslararası satış ciromuzun yaklaşık yüzde 80'ini markalı satışlarımızla gerçekleştirdik" dedi. Genel Müdür Yardımcısı Şirzat Subaşı da Beko markasıyla 2008'de 5.7 milyonu yurtdışı olmak üzere 8.4 milyon adet ürün satışı yapıldığını söyledi ve Beko markasının Türkiye pazarında payını iki kat artırarak yüzde 18'e çıkardığını kaydetti.