kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
28 Şubat 2009, Cumartesi
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

"Mavi ve Ülker Türkiye'nin dünya markaları olmaya en yakın isimleri"

28.02.2009
İstanbul'da perakende sektöründeki üst düzey yöneticilere üç gün boyunca seminer veren David Bosshart, "Para kazanmayı bir kenara bırakın. Türkiye'nin bir an önce lüks markalar yaratması gerekiyor" dedi. Bosshart Mavi ve Ülker'in marka olmaya en yakın firmalar olduğunu söyledi Turquality kapsamında Türkiye'ye gelen İsviçre'de faaliyet gösteren perakende düşünce kuruluşu Gottlieb Duttweiler Institute'un Başkanı David Bosshart, yöneticilerin böyle dönemlerde özellikle orta sınıfın hayallerini gerçekleştirmeleri gerektiğini söyledi. Markanın tüketiciye gerekli olan güveni verdiğini o yüzden böyle dönemlerde daha fazla markaya ihtiyaç olduğunun altını çizen Bosshart, "Prada marka değeri açısından dünyada 76. sırada olmasına rağmen ülkesine ciddi bir değer yaratıyor" diye konuştu. Bosshart, Türkiye'den önümüzdeki 2 - 3 yıl içinde marka çıkmasını beklediklerini söyledi. Dünyadaki perakende sektörünü de değerlendiren Bosshart, 11 Eylül'den sonra özellikle ABD'de ciddi bir açgözlülük ve duyarsızlığın baş gösterdiğini o yüzden krizle birlikte tüm dünyada bir normale dönüşün yaşandığını söyledi.