* Bu tür kampanyalar, bu tür reklam filmleri markanın bilinirliğine daha mı çok katkıda bulunuyor reklam kuşağında sıradan bir reklam filmi yayınlatmaktansa? Evet, dünyadaki gidişat da bu yönde... Artık daha çok internetle iletişim kuruyoruz. Ve doğal olarak hikayelerimizi televizyona yükleyemezdik. Biz de interneti ana mecra olarak kullandık; daha birebir diyalog kurabilmek için... Tabii ki televizyon hala çok önemli, hala Türkiye'de ciddi saatler geçiriyoruz TV karşısında. Bu yüzden de bu kampanyada televizyonu insanları bilgilendirmek, meraklandırmak ve internet sitemize davet etmek için kullandık.
* Schweppes kısa filmlerle markasını daha da güçlendiriyor mu? Evet, kısa filmlerle tüketicimizle ilişkimizi güçlendireceğimizi düşünüyoruz. Çünkü bunlar hepimizin hayat hikayeleri. Sadece bir reklam filmi göstermekten daha derin bir iş. Mesela ilk 20 gün 250 bine yakın insan siteye girmiş. 8 dakika gibi bir vakit geçirmişler sitede. Bu da filmleri seyrettiklerini gösteriyor.
* Bu Türkiye çıkışlı bir kampanya. Coca Cola'nın ana merkezi Atlanta bu duruma nasıl bakıyor? Çok tecrübeli, çok kreatif bir kurumdan bahsediyoruz bir kere! Şu anda bizi örnek göstererek konuşuyorlar, örnek olarak anlatıyorlar.
Yayın tarihi: 19 Aralık 2008, Cuma Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/12/19/gny/haber,A09FDA28B1E14FD28AD990D7CF61E1F1.html Tüm hakları saklıdır.