Kampanyanın mimarı Elif Tokat, içinde 90 ülkenin bulunduğu Coca-Cola Avrasya ve Afrika Grubu'nun pazarlama iletişim bölümünün lideri. 1998 yılından bu yana Coca-Cola'da görev yapan Tokat, pek çok uluslararası ve yerli markanın pazarlama süreçlerini yönetmiş bir isim. "Coca-Cola'dan gelen teklif ilginçti çünkü Türkiye pazarında değil, yurtdışı pazarlarda bir pozisyon önerdiler" diyen Tokat, 2.5 yıl Kafkasya ve Orta Asya'daki yedi-sekiz ülkeden sorumlu olmuş. O günleri "Sadece iş değil, müthiş bir hayat tecrübesi oldu benim için" diyerek anlatıyor. Tokat konuşmasına şöyle devam ediyor: "Türkiye'deki genel müdür ve ona bağlı bir kişi hariç, diğer bütün üyeler kadın. Sonuçta çok farklı kültürlerle çalışıyoruz, yeni insanlarla organizasyon yapıyoruz. Kadın olmak bu anlamda çok avantajlı çünkü bir takım problemleri kadın duyarlılığıyla yönetebiliyor, kopabilecek bağları kadın bakış açısıyla düzeltebiliyorsunuz. Dengeleyici bir unsur kadınlık, her şey daha kolay oluyor."
Yayın tarihi: 19 Aralık 2008, Cuma Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/12/19/gny/haber,532E9805C37D42CD8550870C4882F50F.html Tüm hakları saklıdır.