kapat
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
Okur Temsilcisi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
2 Kasım 2008, Pazar
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

O bir dünya markası

Giriş Saati : 02.11.2008 11:56
Güncelleme : 02.11.2008 22:55
Yeni Haber
Yanda resmini görmeseniz de kimden bahsedildiğini anlardınız değil mi? Victoria Beckham artık ne bir futbolcu eşi ne de kıro bir şarkıcı. O, paketlenmiş, Armani'nin bile sırtını yasladığı bir dünya markası...

Madonna boşanma davasıyla, Britney Spears depresyonuyla uğraşa dursun, en beklenmeyen kadın dünyanın en büyük markasını yarattı bile: Victoria Beckham. İngilizlerin kıro diye burun büktükleri, sanat dünyasının yeteneksizliğini eleştirdiği, elitlerin 'futbolcu eşi' diye dışladığı kadın artık 'Persil Otomatik' kadar ünlü.

*VICTORIA BECKHAM FOTOĞRAFLARI İÇİN TIKLYINIZ...

Tam Victoria'nın hedeflediği gibi. Reklam gurusu Paul Arden'in Türkçeye Mesele Ne Kadar İyi Olduğun Değil, Ne Kadar İyi Olmak İstediğin adıyla çevrilen kitabının başlangıcı da bu: Victoria'nın ne kadar iyi olduğu değil, ne kadar iyi olmak istediği onu zirveye taşıdı. Çünkü emin olun bu kadın ortalamanın hiç de üzerinde değil, hem de hiçbir konuda.

* HABERİN TAMAMI PAZAR SABAH'TA