Giriş Saati : 02.11.2008 11:56 Güncelleme : 02.11.2008 22:55
Yanda resmini görmeseniz de kimden bahsedildiğini anlardınız değil mi? Victoria Beckham artık ne bir futbolcu eşi ne de kıro bir şarkıcı. O, paketlenmiş, Armani'nin bile sırtını yasladığı bir dünya markası...
Madonna boşanma davasıyla, Britney Spears depresyonuyla uğraşa dursun, en beklenmeyen kadın dünyanın en büyük markasını yarattı bile: Victoria Beckham. İngilizlerin kıro diye burun büktükleri, sanat dünyasının yeteneksizliğini eleştirdiği, elitlerin 'futbolcu eşi' diye dışladığı kadın artık 'Persil Otomatik' kadar ünlü.
Tam Victoria'nın hedeflediği gibi. Reklam gurusu Paul Arden'in Türkçeye Mesele Ne Kadar İyi Olduğun Değil, Ne Kadar İyi Olmak İstediğin adıyla çevrilen kitabının başlangıcı da bu: Victoria'nın ne kadar iyi olduğu değil, ne kadar iyi olmak istediği onu zirveye taşıdı. Çünkü emin olun bu kadın ortalamanın hiç de üzerinde değil, hem de hiçbir konuda.