Boyner Holding Yönetim Kurulu Üyesi Ümit Boyner, Boyner Grubu’nun son 4 yılda ortalama yüzde 40 büyüdüğünü ve 2008’de yüzde 30’luk bir büyümenin söz konusu olduğunu, 2.5 milyon müşteri ile çalıştığını, bunun Fish’e büyük katkısı olacağını söyledi.
İLİŞKİLİ HABERLER
Akbank ve Boyner piyango gibi kredi kartı çıkardı
Akbank ve Boyner piyango gibi kredi kartı çıkardı
Akbank ve Boyner'in birlikte çıkardığı kredi kartı 'Fish' ile 10 YTL'lik alışveriş yapan kart sahipleri BMW, Maldiv tatili, ev gibi sürpriz ödüller kazanabilecek. Bazı günlerde alışveriş bedava olacak..
Akbank ve Boyner Holding, 10 yılın devrimi olarak nitelendirdikleri ve 10 YTL'lik alışveriş yapan kart sahibine lüks otomobilden eve kadar birçok sürpriz hediye kazandıran "Fish" adı verilen kredi kartını piyasaya sundu. Akbank'ın kredi kartı olan Axess'in taksit ve puan özelliklerinin tümünü taşıyan Fish kredi kartı ile alışveriş yapanlar her gün, her hafta, her ay vc yılbaşında yapılacak çekilişler ile çekilişe katılım zahmeti göstermeden otomotik olarak bu hediyeleri kazanacak. Her gün verilen hediyeler arasında Maldiv seyahati, motosiklet, haftalık çekilişlerde araba, Harley Davidson motositlet, aylık çekilişlerde BMW M3 ve X3, 2+1 daire yer alıyor. Yılbaşında ise kişiye 1 milyon YTL'ye yakın değerde ev, bir motor yat ve Range Rover verilecek. 10 YTL'lik alışveriş için 100 bin misline kadar hediye dağıtılacak. Boyner Grubu mağazalarında ise müşterilere iki kat çekiliş hakkı verilecek. Kart sahipleri sazı alışverişleri sürpriz şekilde bedava yapacak, bedava 6 aylık alışveriş, buzdolabı 1 yılık benzin masraflarının karşılanması gibi ürünlerde belli limitler olacak.
10 YILIN DEVRİMİ
Boyner Holding Murahhas Üyesi Cem Boyner, kart pazarında yeni 10 yılın "devrimini" gerçekleştirmenin ve yeni bir söz söylemenin zamanının geldiğini belirterek, "Ürünümüz, gerçekten piyasayı şaşırtacak, tüm taşları yerinden oynatacak çok özel bir kart. Akbank ve Boyner mucize yarattı. Dünyada bir ilki gerçekleştiriyoruz" dedi. Grup olarak 10 yıl önce kredi kartı çıkardıklarını hatırlatan Boyner, aradan geçen sürede her şeyin sıradanlaştığını, yeni bir şeyin ortaya çıkmadığını savunarak, şöyle konuştu: "Vade, ödül, mil... Artık yenilik, farklılık gerekiyordu. Akbank bu ihtiyacı ilk gören oldu. Biraraya geldik ve çalışmaya başladık. Müşteriye kulak verdik. Sıradanlığı kırmak, yeni icat çıkarmak gerek. Dört dörtlük bir kart olsun ama daha da fazlası olsun, sadece para harcatmasın, para kazandırsın istedik. Gönül payı alamazsak, pazar payı alamayız. Önce kartımızı sevsinler istedik." İlk yıl kart ücretini kaldırdıklarını ve ilk kullanım için 75-150 YTL arasında hediye çeki koyduklarını anlatan Boyner, piyasadaki kredi kartlarının mevcut tüm özelliklerini taşıyan Fish'in isminin balıktan çıktığını aktaran Boyner, "İsmiyle paralel olarak, kısmet, bereket, nasip" dedi.
DÖRT DÖRTLÜK KART
Akbank Genel Müdürü Zafer Kurtul da, "Biz, Fish ile dört dörtlük bir kredi kartı yarattığımızı düşünüyoruz. Bu, birçok ürün ve hizmeti içinde barındıran bir devrim. Fish ile artık kuralları değiştiriyoruz" diye konuştu. Fish'in sektörde taklit edilmeye çalışılabileceğini ancak taklit edilemeyeceğini ifade eden Kurtul, ortaya çıkardıkları farklı ürünün, pazar payını "müthiş" etkileyeceğini söyledi.
İLİŞKİLİ HABERLER
Akbank ve Boyner piyango gibi kredi kartı çıkardı
Yayın tarihi: 12 Eylül 2008, Cuma
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/09/12//haber,64BA3798C8BD4A0EB989996016DB99EE.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.