kapat
E-gazete
|
Hava Durumu
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
English
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
2 Eylül 2008, Salı
Sabah
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

'Marka koşarken üretimimiz geride kaldı'

Güncelleme : 02.09.2008 14:59
İLİŞKİLİ HABERLER
'Marka koşarken üretimimiz geride kaldı'
Şeker Piliç olarak pazarda marka bilinirliklerinin ilk 3 sırada olduğunu ifade eden Emre Bor, "Şeker Piliç markasına ciddi yatırımlar yaptık. Fakat gördük ki marka bilinirliğimiz önden koşarken üretimimiz geride kalmış. Bu yaptığımız yatırımla üretimi desteklemeyi amaçladık. Bugün sektördeki en büyük 5'inci firmayız" dedi. Bin 250 kişiye istihdam yaratan Şeker Piliç ürünlerinin her gün 115 bin haneye girdiğine dikkat çeken Şeker Piliç Genel Müdür Yardımcısı Bor, ileri işlenmiş, hazır ürün grubunda büyümeyi planladıklarını belirtti. Beyaz et dışında başka bir sektöre girmeyeceklerini kaydeden Bor, "Zaten kafamızı beyaz et işinden kaldıramıyoruz" diye konuştu.