Nurhan Dülgeroğlu (Artist Müzik'in ortaklarından, prodüktör) "Bu albümler yurtdışında Paris St. Germain, İbiza gibi, belirli mekânlarla müzik arasındaki ilişkinin kurulmasının örneği. Yeni bir pazarlama taktiği. Bugün yabancı albüm satışları 1500 civarında bu albümler ise en az 6 bin satıyor. Biz önce
Taxim-Beyoğlu'nu yaptık ve o albüme Sadun Aksüt'ün şarkısını da koyduk. Taksim'de gezinen turistler de bu albümü alıyor. Bu tip albümler aslında
Cafe Del Mar gibi derleme albümlerden esinlenilerek yaratıldı.
Türkiye'de ise
Taksim-Beyoğlu albümü bu alanda ilktir. Albümlerin ortak özelliği chill-out ve lounge müzik olması.
Meydan Square ise seçimlerini bizim yaptığımız bir albüm. Her semte ya da her mekâna albüm yapılmaz."
Yayın tarihi: 30 Ağustos 2008, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/08/30/ct/haber,CDA746D36ABC421BA65E258C1451E708.html
Tüm hakları saklıdır.