Google EMEA Online Pazarlama Çözümleri Direktörü David Thacker, "
Türkiye'de online reklamın, tüm reklam pazarı içindeki oranı yüzde 2 iken, bu oran İngiltere'de yüzde 14" dedi. Thacker, düzenlenen yuvarlak masa toplantısında, 2000 yılından bu yana 555 milyon internet kullanıcısı bulunduğunu aktararak,
Türkiye'de de 20 milyon civarında internet kullanıcısı olduğunu ve bunun potansiyel anlamına geldiğini söyledi. Thacker, arama motorlu taramaya ilişkin sunumda Google'ın reklam sistemi hakkında bilgi vererek, kullanıcıların kendileri için çok büyük önem taşıdığını belirtti.
Yayın tarihi: 9 Temmuz 2008, Çarşamba
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/07/09//haber,B1625EF1516D431EBB8F4BA5B6CF3E47.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.