kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 30 Haziran 2008, Pazartesi
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC
UFUK SANDIK

Yeni Symbol'den Türk gazetecilere sürpriz

Türkiye, otomotivde önemli üretim ve ihracat üslerinden biri. Birçok markanın Türkiye'de yatırımı var. Fakat, yıllardır Türkiye'de üretilen otomobillerin fotoğraflarını ilk olarak Avrupalı dergilerde görüyoruz. Yapılan yenilikleri sonradan öğreniyoruz. Çünkü, otomotiv fabrikalarının yabancı ortakları fotoğraf servisini ilk kez Avrupalılara yapıyor. Bu bir tercih.
'Türk mühendislerinin ve işçisinin emeğiyle üretilen modelleri ilk kez Türk gazetecilere gösterin' şeklindeki şikayetim, sonunda ses getirdi. Oyak Renault'nun ilk Türk CEO'su Tarık Tunalıoğlu, eylül ayında yola çıkması planlanan ve tamamen yenilenen Symbol'ü tüm dünyada ilk kez Türk gazetecilere gösterdi. Haber ambargosu nedeniyle Yeni Symbol'le ilgili bir şey yazmam mümkün değil. Sadece şu yorumu yapabilirim. Türkiye'nin en çok satan otomobili
Symbol, yeni haliyle bu unvanını uzun yıllar sürdüreceğe benziyor .