Türkiye, otomotivde önemli üretim ve ihracat üslerinden biri. Birçok markanın Türkiye'de yatırımı var. Fakat, yıllardır
Türkiye'de üretilen otomobillerin fotoğraflarını ilk olarak Avrupalı dergilerde görüyoruz. Yapılan yenilikleri sonradan öğreniyoruz. Çünkü, otomotiv fabrikalarının yabancı ortakları fotoğraf servisini ilk kez Avrupalılara yapıyor. Bu bir tercih.
'Türk mühendislerinin ve işçisinin emeğiyle üretilen modelleri ilk kez Türk gazetecilere gösterin' şeklindeki şikayetim, sonunda ses getirdi.
Oyak Renault'nun ilk Türk CEO'su Tarık Tunalıoğlu, eylül ayında yola çıkması planlanan ve tamamen yenilenen Symbol'ü tüm dünyada ilk kez Türk gazetecilere gösterdi. Haber ambargosu nedeniyle Yeni Symbol'le ilgili bir şey yazmam mümkün değil. Sadece şu yorumu yapabilirim. Türkiye'nin en çok satan otomobili
Symbol, yeni haliyle bu unvanını uzun yıllar sürdüreceğe benziyor .
Bugünkü Tüm Yazıları
Yeni Symbol'den Türk gazetecilere sürpriz
Yayın tarihi: 30 Haziran 2008, Pazartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/06/30//haber,1BEBEEB3945E429D876A605300A6833F.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.