'Lüks tüketim yüzde 20 artar'
İLİŞKİLİ HABERLER
'Lüks tüketim yüzde 20 artar'
Kim, LG'nin Türkiye'deki ürün grubuna yeni bir kategori olarak beyaz eşyayı eklediklerini vurgulayarak, "Çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, buzdolabı ve fırının pazar potansiyeli 2008'de yaklaşık 3 milyar dolarlık bir büyüklüğe erişecektir. Pazarın lüks segmentinin 2008'de yüzde 20 büyümesi bekleniyor. Yüzde 50 pazar payına ulaşmak ve optik ürünlerdeki mevcut pazar liderliğini daha da pekiştirmek istiyoruz ve 2010 yılına kadar 3 yıllık pazarlama bütçemiz ise 100 milyon doları bulacak" dedi.
Yayın tarihi: 10 Nisan 2008, Perşembe
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/04/10//haber,107BE52402F2474AACD2E6563A140A36.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.