Türkiye bu yıl başında üç yeni marka ile tanıştı.
Çinli Chery, İranlı Samand ve Koreli Ssangyong'un Türkiye'de satışına başlandı. Fiyatlarıyla dikkati çeken bu üç markanın Türk otomobilseverler tarafından göreceği ilgi,
pazardaki şanslarının ne olacağı merak ediliyordu.
Otomotiv Distribütörleri Derneği'nin (ODD) şubat ayı verileri az çok markalar hakkındaki bu soruları cevaplıyor. Resmi verilere göre ocak ayını pas geçen
Çinli Chery, şubat ayında toplam 184 adet satış gerçekleştirmiş. İranlı Samand ise iki ayda 822 adetlik satışa ulaşmış. Piyasanın en yeni 4x4 markası olan Güney Koreli
Ssangyong ise iki ayda 241 adet satmış . Bu üç marka da daha yolun başında. Şimdiden kesin bir değerlendirme yapmak zor. Fakat, satış rakamlarına bakılırsa
İranlı Samand ve Ssangyong'un başarılı olduğunu söylemek yanlış olmaz. Yoğun rekabetin yaşandığı Türkiye'de bu üç yeni markanın yeri ne olacak? Hep birlikte göreceğiz.
Bugünkü Tüm Yazıları
Ucuz otolar kaç adet sattı?
Yayın tarihi: 10 Mart 2008, Pazartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/03/10//haber,BD1AC6CC675340C8B6185BADD546FAE0.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.